29 June 2012

My wish list: Morgan Stand Mixer

Hi morning,

Malam tadi aku cek bonuslink point yang baru and jeng jeng jeng! sudah cukup untuk aku redeem my wish list ehehe. Disebabkan mengantuk yang teramat sangat aku decide untuk buat pagi ni jerrr itu yang aku excited sangat nak cepat² pergi office nak cepat² buka internet and cepat² nak buat order ;)

Inilah dia barangnya yang aku idam idamkan selama ini wehuuuuuu!

Morgan Stand Mixer MSM-NB250HM
Normal price: RM 109

(aku dapat free lah kan sebab redeem guna bonuslink point sangat berbaloii 
THANK YOU so much BONUSLINK!!)


Amacam? cun tak? ok sekarang aku memang tengah gila buat kek and this is my hobby for this moments sebab apa cakap macam tu? sebab hobby kan berubah - ubah mana tahu lepas ni aku rajin menjahit plak for sure aku beli mesin jahit kan tapi aku rasa mimpi laaaaa aku nak jahit baju sendiri ahaha

My order thru bonuslink website is DONE! masa penghantaran adalah 2 minggu dari sekarang membuatkan keterujaan aku semakin memuncak - muncak tidak sabar untuk melihat + memegangnyaaa! sorry aku mmg jakunnn!

Last but not least, many thanks to Khaled Firdaus sebab aku paksa dia gunakan bonuslink selalu dan tuang minyak setiap hari untuk menambahkan point supaya aku dapat menebus mixer ni. cool aite? 8100 point tau kalau nak harap aku yang collect guna kereta aku yang kecik tu isi minyak kat shell pun sebulan sekali memang tak lah kan ahaha

Start from today, counting the days lah! lalalala ~

Thank you for reading!

4 comments:

  1. patot la awal gile g ofis..pepagi tgk kete kak mas da xda..haha :D

    ReplyDelete
  2. Itu sebab lah,
    Sampaikan baju pun tak gosok main capai jerr :))

    ReplyDelete
  3. Tau xpe, jgn da sampai nt tak buat plak kek nyer ek kina? ahaha

    ReplyDelete

shukran jazilan ♥