18 April 2012

Aku yang demam, demam & demam vol. 2

Subhanallah,

Ini sahaja yg dapat aku katakan ttg kesihatan aku sejak kebelakangan ini & sesungguhnya tahun 2012 merupakan satu permulaan yg sgt perit utk aku. Demam sebegini mmg sgt jarang buat aku, dgn badan yg seram sejuk, batuk serta selesema yg berpanjangan dan sakit² badan akibat tidak lena tidurku.

Drp ubat clinic sampai lah ke ubat tabib cina a.k.a seh seh aku cari so far masih lagi kurang memuaskan. Akhirnya aku redha aku taknak buat apa² lagi dah biarkan ianya baik sendiri. Aku da give-up dan aku juga percaya setiap yg berlaku ada hikmah disebalikNya.

Just want to say thank you for a million words to Khaled Firdaus for air tangkal & ubat! and

The good news is aku suda kembali tersenyum mcm Lisa Surihani hihi :)) terima kaseh YA ALLAH!

p/s: bagus jugak sakit tahun ni JANGAN tahun depan tauuuu! nk tahu? rahsia dulu yea ♥

Thank you for reading!

No comments:

Post a Comment

shukran jazilan ♥