14 April 2012

Aku yang demam, demam & demam vol. 1

Hi,

I am back again, sorry today takde selera nak story mory pasal family trip to PD last wiken sbb aku sedang dilanda demam yg aku sendiri tak sangka almost 1 weeks still not feeling well. Ini adalah sgt weird bagi aku kerana aku bukanla seorg yg senang jatuh sakit & makan ubat cepat sembuh but this time aar this fever is really make me dying!

Da 2 buah clinic aku pergi and tahap kesihatan aku masih lagi tidak memuaskan especially pada tekak. Berpuluh cool fever aku dok tampal kat dahi ni since last week tapi hampa, aku da give up. YA ALLAH aku berserah segalanya kepadaMu kau sembuhkanlah demamku ini agar aku biasa cergas & kembali tersenyum spt biasa.

Yea, i miss my smile. Doakan aku.


Thank you for reading!

No comments:

Post a Comment

shukran jazilan ♥