18 May 2012

Hey! i miss my niece Nur Ain Adriana ♥

(ana, haikal & ika)

Yang kiri sekali tu anak buah aku so far aku mmg ada sorang jela anak buah so mmg MANJA tahap gaban lah kan? da sebulan aku tak jumpa dia rindunya! so semalam aku pun call lah hp dia
FYI umo anak buah aku 2 tahun 5 bulan dah ado hp sendiri ok
gila org skg kan hehe!
aku pun call dia 

Our conversation

Aku: Salam, ana buat aper?

Ana: Ode (short form for mak ude) ana ngah main, minggu depan ana balek kg eh ode

Aku: Ok

Ana: Ode nenek mane? atuk mane? kak ika mane? haikal mane?

Aku: Kat rumah kampung laa mggu depan jumpa eh

Ana: Ok ode, samekom

End

Bijak giler budak - budak skg kan? sampai aku pun pelik camna diorg boleh faham apa kami cakap and boleh reply balek plak tuh? mmg aku confuse! tapi tak kesah lah yg penting terubat rindu aku.

Thank you for viewing!

No comments:

Post a Comment

shukran jazilan ♥