31 May 2012

Orang jakun naik bus ke Melaka Sentral Vol. II

Assalammualalaikum,

Alhamdullilah aku selamat pergi & balek ke Melaka. ameen! sungguh pun driver tu bawak bus ngalahkan maikel shumaker aku tetap tenang walaupun dihati Allah swt shj yg tahu huhuhu (ayat nk sedapkan hati). Sampai jer di Melaka Sentral around 12.00noon kena tunggu plak adik aku jempot, ada lah dlm 1 jam aku jadi pelarian kt situ disebabkan kat hospital ada event so dia tak dibenarkan keluar awal biasalah budak pratikal kan apa BOS cakap kita hanya menurut perintah, eleyyy! korang mcm tak pernah pratikal plak hehe.

Aktiviti aku kat sana agak pax disebabkan along, alang & khaled firdaus pun nak dtgggg jumpa aku hahaha! ngalahkan PM lah plak riaknyerrr! so petang tu aku berpeleseran dgn adik & angah di Dataran Pahlawan sbb adik aku sibuk nau nak shopping baju keja padahal pratikal jer kowt? pakai jela apa yg ada ek. gedix!

Afta dats somewhere around 8.00pm aku, along, angah, akak ipar, my ain adriana & khaled firdaus are going to kedai makan looo my stomach sudah byk lapa looo disebabkan adik shopping punya lah lama. Adik punya idea kami dinner di London Seafood, batu berendam fuhhhhh! dia punya nama nak best tapi hakikatnya hurmm bagi aku tak sedap lansung! da ler servis lambat & food tak sedap tapi adik aku ckp last week dia mkn wastern kt cni sedap plak entahlaaa western je kowt laen² out! Lepas makan suma pun balek lah kerumah masing² but aku and khaled firdaus nak tgk wyg "THE AVENGERS" diam! diam! aku tahu 1 dunia da tgk aku laa ni baru ada masa nak tgk tauuuuu! kesiannnnn!

Memandangkan rumah adik aku pun depan Jusco so tgk kt ctu jelah dekat pun dekat boleh balik rumah jalan kaki jerrr hehehe (kalo nak kena kejor anjing silakan buat) Omg! tiket 12.05am tuuuuuu! rasanya ini 1st time kami tgk wyg midnite tau! see jakun lagi pastu lupa bawak sweater SGT BAGUS ini budak! rupanya ramai yg tgk midnite ek penuh giler seat terkesima aku yg jakun ni hahaha (ckpla aku ni jakun weiii duk je KL tp x pnh tgk midnite movie hahaha! nak buat camne aku ni PENAKUT tahap gaban hahaha!) tapi kali ni ada my lovely tak takut plak hehehehehehehehe

2.45am - habes movie balek rumah lah tidooooo

(Ahad) disebabkan aku yg bijak pandai duk 1jam kat Melaka Sentral semalam tak teringat nak beli tiket balek so tiket kul 4.00pm pun da habes dgn terpaksa nya aku beli gak tiket 6.00pm huhhhh! salah sape? so far ahad takde xtvt sgt duk uma borak² dgn adek aku & keluar makan dgn khaled firdaus. Masa nak naek bus sedih plak mcm aku nak pegi bperang tak tau knp mmg org kalo nek bus sedih ek? khaled firdaus sempat bagi aku something yg mbuatkan airmata aku reverse tak jadi plak nak nanges ahahahah! TQ darling! cecepat aku sumbatkan dlm beg sebelom pak cik driver tu sound aku 'dik kau nak naek ke tak pak cik da nak jalan da ni' hehehe

9.30pm - aku sampai di Putrajaya Sentral disebabkan jem kat seremban and my osemate wani pick me! TQ wani jasamu dikenang! sampai je kat rumah tak sabo dah aku nak tgk pebenda la khaled firdaus ni bagi?


Owww nice nice dia mcm tahu jer apa yg aku mimpi semalam? heheh got 2 items inside one pink one yellow! segan lah nak upload nt lah tggu aku pakai jer ek? so skg da boleh tido muka ada SENYUM! 

Thank you for viewing!

2 comments:

  1. hahaha .
    JAKUNN !
    nak tahuu ape bende pink n yellow tu,..
    cam tweety jerr! haha
    cepat haplodddddd !

    ReplyDelete

shukran jazilan ♥