25 July 2012

Day 4 - fasting month! ;)

Assalammualaikum,

Nak dijadikan cerita permulaan puasa tahun ni entahkan kenapa tekak aku memang tak lalu nak makan nasi  so bila tengok nasi jer rasa macam nak muntah? selama aku hidup inilah 1st time rasa macamni tauuu kalau tidak jangan kata nasi dengan mee goreng aku bedal waktu berbuka ehehehe

Then aku hanya akan berbuka dengan kurma, air and berapa jenis kueh sahaja and diantara favorite aku tahun ni adalah popia !! tak kire lah popia pedas ke popia basah ke memang aku sebat semuanya ahahaha


Itu yang time berbuka semalam sampai ada 2 jenis popia atas meja and you can't believed yang aku hampir habeskan kesemuanya almost 10 popia ok? hampir jela sebab perut aku dah penuh dengan air katira kowt . . alamak ! sedapnyaaa air katira semalam terbayang - bayang lah plak :p

kalau orang johor tak kenal air katira ni da boleh dibuang negeri :p

Paling best sekali tahun ni aku da boleh tahan nafsu dari berbelanja lebih untuk berbuka puasa cukuplah ala kadar sahaja sebab kalau beli banyak² bukan makan pun simpan dalam peti ais 2,3 hari lepas tu buang hmmm membazir.

And for your info sahur aku sebelum tido around 11.00pm - 1.00am ehehe sebab aku memang payah nak bangun makan lah buat air sume sorry memang tak lah yer ! aku cuma bangun menum air suam lepas tu sambung tido balek weeeeeeeee !

Alhamdullilah harini aku masih lagi mampu berpuasa yeayyyy ! now sedang memikirkan apa nak makan untuk berbuka harini ek hmmmmm . . 

Thank you for viewing!

2 comments:

shukran jazilan ♥