22 July 2012

Selamat menyambut Ramadhan al-Mubarak 1433H

Assalammualaikum,

Harini abah baik hati nak belanjer kami adek beradek berbuka kat luar so lepas asar tadi kami da bergerak ke pekan Gemas untuk shopping barang dapur untuk sahur esok di Pasaraya Gar Foh and since adek aku baru habes pratikal then mula bercuti dirumah selama sebulan so macam - macam lah emak beli untuk stok adek makan lewat malam sebab dia mmg suke tido lambat!~

Lepas shopping around 6.30pm kami terus gerak ke Pasir Besar untuk berbuka di kedai makan amira iaitu kedai kawan abah! sedappp tau makanan diaorg diantara menu yg kami pesan adalah siakap sweet sour yg sememangnya feberet aku nyummyyy!

Alhamdullilah sempurna sudah hari pertama puasa untuk harini ini bersama keluarga tersayang dikampung halamanku weeeeee!

Kepada kawan - kawanku semua sempena hari baik & bulan baik ni aku ingin menyusun 10 jari memohon kemaafan diatas segala kesilapan dan keterlanjuran yg aku lakukan samada secara sengaja atau tidak sesungguhnya yg baik datangnya dari Allah swt dan yg buruk datangnya dari khilafku sendiri.

Selamat menyambut Ramadhan al-Mubarak semoga ramadhan kali ini membawa sejuta makna serta keinsafan kepada kita semua insha'allah.


Thank you for reading!

No comments:

Post a Comment

shukran jazilan ♥