12 July 2012

Mari mengemas rumah ! - part I

Hi good night,

Al kisah nyer today is mengemas day for me! habes dah sume almari kecik & besar ku kosongkan, segala meja and buku juga telah ku packing kan siap - siap sebelum dihantar ke Melaka ahad ni ;) excited akuu ek sampaikan tilam pun akan ku pos sekali ahahaha

Alamat nyer start minggu depan tido atas toto yolaaa aku hurmmmm . . nak buek camno kalau tak hantar sekarang bila lagi kan lagipun berapa sangatlah kudrat seorang perempuan nak ngangkat sofa aku yg entah berapa tan beratnya aku pun tak tahu cuma yg pastinya memang berat hohoho!

Hidung pun dah sok sek sok sek ni akibat ngemas tak tutup hidung amekkawww! habukkk bukan main banyak lagi nampak sangatlah anak dara kat rumah ni rajin kan? ahahaha

Bila mengemas ni terasa syahdu pulak tengok bilik yg akan ku tinggalkan buat selama - lamanya. 5 tahun aku tido dan pandang ditempat yg sama tak lama lagi aku akan bangun ditempat yg laen hurmmmm . .  sorry aku kehilangan kata - kata disini, jika teruskan aku takut akan lebih emosi.

Thank you.

5 comments:

  1. Replies
    1. tak tau nk ckp pe da..tp hope kat melaka lbh baek,lbh best *ley dating setiap minggu @ setiap hari..hehe (klo ada calon campak kat kina 1..kih3)

      Delete

shukran jazilan ♥