10 July 2012

Just back from my long leave ;)

Assalammualaikum,

Aku rindu menulis disini ;)

Cuti yang panjang from 5 - 8 Julai membuatkan aku lupa tentang akan transfer nyer aku ke Melaka. Opsss! sebelum terlupa date of my transfer is change to 1-Aug-2012 wehuuuuuu! Got many days to prepare and kemas all my messy things!

Cuti dihabiskan bersama anak buah aku yg comot + tembam ni


Habis segala handbeg & barang² make up aku dikerjakan buat main masak² dgn kawan² kata nyer? and paling speechless skali dia minta aku belikan high heels for raya tahun ni ehehe. Budak 2  1/2 tahun nak pakai high heels. boleh ker? confuse aku.

In the morning, teman mak ke jusco beli barang dapur and segala barang kat rumah tu yg dia rasa agak dah tak best. Boleh gitu? See mak asek tengok troli da penuh ke belom ehehe


And the best part of my holiday is mak belanje kami makan ikan bakar di Umbai, Melaka nyumm! nyumm! this is my 1st time sampai ke Umbai, Melaka so a bit jakunsss sebab all restaurant adalah terapung diatas air oke. i repeat TERAPUNG! untuk aku yg penakut ni sgtlaaa jakun + abah plak request nak makan di tingkat atas means tingkat 2, oke restaurant ni ada 2 tingkat rupanya bertambah gayatlah aku! ahahaha So far macam - macam lah kami makan i:e sikap 3 rasa and siakap bakar! yg laen lauk pauk macam biasa lah kan, sotong goreng tepung etc


See all foods finished already and balance is for tapau! :p
So far ok laa all ikan and foods kat Umbai ni, i give 4 from 5 star sebab their forgot to make my kerang bakar sob.. sob :((

Thank you emak & abah for make my cuti so wonderful~! and thank you also for my bos sebab approved my emergency leave on thursday, July 5 kantoi, ahahahahaha!

Thank you for viewing!

No comments:

Post a Comment

shukran jazilan ♥