20 July 2012

Mari mengemas rumah! - part III

Assalammualaikum,

Harini aku mengemas rumah baru di Melaka penatnya toksah cerita jangan kata kaki dgn tangan tapi dengan semuanya saket! mop lantai bilik + dapur + bilik air and toilet pastuu siap lap cermin tingakap bilik tauuu! berkerak dengan habuk lagi tuuuuuu :p

Fuhhh! fuhhh! penat! rumah Melaka tak macam Cyberjaya kecik comel jerr dengan barang aku yg banyak giler no komennnnnnnnnnn lah!

picture taken inside my car! serabooot! :p

The best part is nak ngemas tadi lupa bawak kain buruk for lap - lap and paku for paku macam - macam khazanah aku har har har =)) naseb baek lerrr aku ni memang peramah + banyak mulut so dengan ringan hatinya menyapa my new neighbour untuk mintak paku! sorry kak ira i am desperdoooo perlukan paku, eh? da tahu plak nama my neighbour kak ira ehehe akak yg cute tu tadi bagitahu masa bagi paku. Thank you kak! esok sy ganti eh! ;)

Alhamdullilah, so far 80% kekemasan rumah Melaka siap! tetiba hati ni rasa nervous pulak untuk report duty di Melaka hujung bulan ni macamana lah suasana office baru agaknya, harap - harap aku tabah & sabar mengharungi kehidupan baru ini kelak.

Doakan aku yea! 

Lastly special thanks to my lil sister to help your kakak mengemas and mengemop rumah arini eventhou dia main game lagi byk dari mengemas ahaha! it's okeyy lah adek nanti ude belajer chicken cop eyh :p

Thank you for reading!

2 comments:

  1. forgot to sms me yesterday rite ?
    take care .. n slmt berpuase... smge tabah mhadapi hari2 yg akn dtg.. aminnnn :)

    ReplyDelete
  2. Sorrie! dsbbkan jem di salak tinggi and hujan lebat sepanjang highway. 4got eberitink ehehe!

    Sampai around 8pm okeyyy! very the lambat!

    ReplyDelete

shukran jazilan ♥