15 July 2012

Mari mengemas rumah ! - part II

Hi,

Alhamdullilah! sesi perpindahan barang - barang besar seperti sofa + tilam + alamri + meja + tong gas + rak buku and rak kasut telah selesai harini dan all the barang juga telah selamat tiba di Melaka jam 2.45 pm tadi. Aku tak ikut sebab esok kerja so tak sempat rasanya nak ulang alik ke Cyberjaya ditambah pula penat mengangkat barang dari tingkat 3 tadi pun tak hilang lagi.



Banyak nya barang YA ALLAH! azam aku lepas ni tak nak beli barang rumah lagi ditambah pula aku da pindah ke Melaka so IKEA memang jauh lah kan and no point aku nak shopping lagi phewwwww! Great!

Disini aku ingin mengucapkan TERIMA KASEH yg tak terhingga kepada Khaled Firdaus & Abg Ngah dia sebab susah payah datang dari Melaka untuk tolong aku harini.

Tak dilupakan juga buat kedua orang sweet gurl yg juga banyak membantu dari segi mengangkat barang and memasak juadah untuk kami makan setelah kepenatan even dah tapau KFC tapi still masak nasi lauk ayam masak merah jugakk boleh gituuu? THANK YOU SO MUCH for cik' Siti and Cik' Rakinah (^_^)

Tanpa kalian aku tidak akan mampu melakukannya.


5 comments:

shukran jazilan ♥